ÅTERBETALNING/ÅTERBETALNINGSTID
ÅTERBETALNING/ÅTERBETALNINGSTID
Vi erbjuder en öppen 14 dagars returpolicy, vilket innebär att du har 14 dagar på dig att begära en återbetalning.
För att genomföra en retur behöver du ett kvitto och/eller annan typ av bevis på att du köpt produkten av oss. Kontakta oss på nordklover@gmail.com för att starta returprocessen.
Om din retur accepteras skickar vi instruktioner om hur och vart du ska skicka paketet. Objekt som returneras till oss utan föregående begäran om retur kommer inte att accepteras.
Du kan alltid kontakta oss för eventuella frågor om returer på nordklover@gmail.com.
Skador och problem:
Kontrollera din beställning omedelbart efter mottagandet. Kontakta oss omedelbart om varan är defekt, skadad eller om du har fått fel vara så att vi kan bedöma problemet och rätta till det.
Undantag/ej returvaror:
Vissa typer av varor kan inte returneras, såsom ömtåliga varor (som mat, blommor eller växter), skräddarsydda produkter (som specialbeställningar eller personliga varor) och personliga hygienprodukter (som skönhetsprodukter).
Vi accepterar inte heller returer av farligt material, brandfarliga vätskor eller gaser. Kontakta oss om du har några frågor eller funderingar kring ett specifikt objekt.
Tyvärr kan vi inte ta emot returer av reavaror eller presentkort.
Det snabbaste sättet att säkerställa att du får det du vill ha är att returnera varan i fråga. När returen har accepterats kan du göra ett separat köp för den nya varan.
Återbetalningar:
Vi meddelar dig när vi har tagit emot och granskat din retur och informerar dig om återbetalningen har godkänts eller inte. Om det godkänns kommer du automatiskt att återbetalas till den ursprungliga betalningsmetoden.
Kom ihåg att det kan ta lite tid för banken eller kreditkortsföretaget att behandla och bokföra återbetalningen. Detta kan även gälla eventuella 2-åriga fordringar.
Vi erbjuder en öppen 14 dagars returpolicy, vilket innebär att du har 14 dagar på dig att begära en återbetalning.
För att genomföra en retur behöver du ett kvitto och/eller annan typ av bevis på att du köpt produkten av oss. Kontakta oss på nordklover@gmail.com för att starta returprocessen.
Om din retur accepteras skickar vi instruktioner om hur och vart du ska skicka paketet. Objekt som returneras till oss utan föregående begäran om retur kommer inte att accepteras.
Du kan alltid kontakta oss för eventuella frågor om returer på nordklover@gmail.com.
Skador och problem:
Kontrollera din beställning omedelbart efter mottagandet. Kontakta oss omedelbart om varan är defekt, skadad eller om du har fått fel vara så att vi kan bedöma problemet och rätta till det.
Undantag/ej returvaror:
Vissa typer av varor kan inte returneras, såsom ömtåliga varor (som mat, blommor eller växter), skräddarsydda produkter (som specialbeställningar eller personliga varor) och personliga hygienprodukter (som skönhetsprodukter).
Vi accepterar inte heller returer av farligt material, brandfarliga vätskor eller gaser. Kontakta oss om du har några frågor eller funderingar kring ett specifikt objekt.
Tyvärr kan vi inte ta emot returer av reavaror eller presentkort.
Det snabbaste sättet att säkerställa att du får det du vill ha är att returnera varan i fråga. När returen har accepterats kan du göra ett separat köp för den nya varan.
Återbetalningar:
Vi meddelar dig när vi har tagit emot och granskat din retur och informerar dig om återbetalningen har godkänts eller inte. Om det godkänns kommer du automatiskt att återbetalas till den ursprungliga betalningsmetoden.
Kom ihåg att det kan ta lite tid för banken eller kreditkortsföretaget att behandla och bokföra återbetalningen. Detta kan även gälla eventuella 2-åriga fordringar.