FRAKT OCH RETUR.

Vad kostar frakten?:
Frakten är helt gratis hos oss.

När får jag min beställning?:
Vi skickar varorna inom 2-5 arbetsdagar
Leveranstiden är beräknad till ca 7-15 arbetsdagar* för höga volymer och helgdagar


Var skickar du ifrån?:
Med syfte att fokusera på den internationella marknaden och erbjuda leverans från lager belägna utanför EU. Detta möjliggör snabba leveranslösningar var du än bor.

Kan jag göra en ändring i min beställning?
Vi kan ändra din beställning om paketet inte har skickats. Om du har fått spårningsnumret via e-post är det för sent att göra ändringar då paketet redan är på väg till dig.


Spårning för varje beställning!
Vi erbjuder spårning för varje beställning. Spårning kommer att vara tillgänglig när din produkt har skickats. Kontrollera spam

Vad händer med förlorade eller ej levererade paket?:
Om du har ett paket som inte har mottagits efter den beräknade tiden, använd funktionen "spåra min beställning" och vänta sedan på de extra dagarna då paketet sannolikt är på väg.

För riktlinjer för retur/återbetalning:
För att vara berättigad till retur måste din vara vara i samma skick som du fick den, oanvänd eller oanvänd, med etiketter och i originalförpackningen. Du behöver också kvittot eller köpbeviset.

För att starta en retur kan du kontakta oss via kontaktformuläret här (eller via "kontakta oss" under menyknappen). Varor som skickas tillbaka till oss utan att först begära retur kommer inte att accepteras. Kunden ansvarar för returfrakten tillbaka till oss


*Antalet arbetsdagar är endast ett uppskattat antal baserat på historik. Vid högre volymer kan antalet dagar bli högre än vad som anges